torsdag 28 januari 2010

Märkliga siffror...

Lordens blogg har haft ungefär konstant mellan 20 och 30 unika läsare om dagen. Detta i 2.5 års tid. De senaste två dagarna har bloggen haft mellan 70 och runt 100 besökare. Frågan jag ställer mig är varför? Vilken större blogg/sida har länkat till denna? I vilket syfte? Vilken förklaring finns till denna enorma tillströmning av läsare? Det vore på sin plats om någon kunde berätta detta för mig. Bloggen var aldrig menad att bli kommersiell eller tilltala en större läsekrets. Får jag inget svar är jag rädd att bloggen läggs ned.

/Lorden

7 kommentarer:

Anonym sa...

var istället glad att fler intresserar sig

mio sa...

=)

Jenny sa...

Jag erkänner. Det är jag som har gått in via 30 olika datorer. På jobbet, hemma, bibblan...eh...

Kolla inte statistiken då om det skrämmer dig så. ;]

Anonym sa...

Varför är Lorden sågad denna vecka???

Lorden sa...

För att han har självinsikt :)

Milla sa...

Jag läser för att jag har tråkigt ;) haha

Anonym sa...

Låter spännande med självinsikt - krävs en hel del för det -- undrar allt??????