tisdag 28 juli 2009

Lorden utsatt för practical joke!?

Jag har vid tidigare tillfällen berättat om hur jag ibland gillar att utsätta andra i bekantskapskretsen för practical jokes. (http://lordensblogg.blogspot.com/2008/09/lttroat.html) Nu tycks jag själv ha blivit utsatt för samma sak. Och visst var det lite roligt.

När jag i måndags fann en postavi i brevlådan blev jag ganska så konfunderad. Enligt avin så skulle jag hämta ut ett brev "som var för stort för att få plats i brevlådan" på närmaste postcentral. Jag funderade länge på vad det kunde vara. Mig veterligen hade jag inte gjort någon produktbeställning under den senaste tiden och inte kunde det väl vara så att jag vunnit ett pris som jag nu fick levererat?

Idag tog jag bilen till postcentralen för att hämta ut paketet. Givetvis var man aningen uppspelt, lite grann som ett barnjulafton. Paketet som mötte mig var ett relativt tjockt vitt kuvert. Genom att klämma på det kunde jag fortfarande inte föreställa mig vad det kunde innehålla. Jag småsprang ut på bilparkeringen och satte mig i bilen för att öppna kuvertet. Det första jag fick upp var ett brev, personligen riktat till mig. Första raderna löd:

Kära ...

Tack för att du har hört av dig till TENA. Vi har bifogat de prover du har beställt. Med TENA kan du vara säker på att det varken syns eller luktar om du ibland upplever att det droppar lite eller att du har svårt att hålla tätt- och den säkerheten är viktig! .

5% av alla män upplever att de droppar.

Sedan fortsatte brevet i flera stycken till. Med i brevet fanns alltså olika skydd som någon anser mig behöva. Det var riktigt roligt må jag säga. Lorden har sina misstankar om vem som kan ligga bakom det hela. Ibland drabbas jag av riktigt sjuka problem på alla möjliga plan, men några inkontinensproblem har jag inte råkat ut för än...Så om ni behöver skydden bättre än vad jag gör, så kan ni höra av er snarast möjligt. Men lite kul var det allt...Hämnden är ljuv.

1 kommentar:

Herr D sa...

Classic shit givetvis. Anmäler dock härmed min oskuld. :)