måndag 31 mars 2008

På onsdag smäller det!

Rubriken är inget bombhot. Den klargör istället att det nu på onsdag (2/4) återigen är dags för Lapgar Open, texas holdém Svenska Spel. Det kommer att gå att registrera sig för turneringen under hela onsdagen.

Tyvärr kommer förmodligen inte förra upplagans vinnare att kunna delta. Alla som vill får dock vara med. Om ni känner några som ni tror är intresserade, så får ni gärna sprida vidare informationen om turneringen. Hoppas att vi åtminstone blir mellan 10-20 personer. Nedan följer nödvändig information om turenringsupplägget. Kan meddela att det är samma struktur som sist.

Turneringen kommer att synas i lobbyn klockan 00:15 den 2 April och det kommer att gå att registrera sig från och med den tiden.För att förtydliga att det är en privat turnering kommer det att stå (P) framför turneringsnamnet. Gå alltså in på "turneringar", "privata" och anmäl. Det är enkelt.

Turneringsnamn: (P)Lapgar Open2

Typ av turnering: Texas Hold'em

Lösenord: frost

Startmarker: 5000

Inköp: 100+10

Mörkstruktur: Långsam (15min)

Startdatum: 2 April

Starttid: 19:15

Må bäste kvinna eller man vinna. Vi ses vid pokerbordet!

4 kommentarer:

O sa...

Jag är på.

Anonym sa...

"brudarnas 100 års fest"

när började du skriva isär!? HAHA du vet att jag inte kan hålla mig! :D tack för senast, trots dina ihärdiga försök till att få mig & uttala mig om det "mångakulturella samhället."

Lorden sa...

O-->

Det verkar vara riktigt kass uppslutning denna gång. Folk är tydligen sååå upptagan med diverse saker. Inget att göra åt, men det kan bli en heads up mellan dig och mig. Haha.

lövet-->

Ok, jag ändrade, men faktum är att det idag känns som att man har ägnat sig åt 100 års fest. Tack själv för senast.

O sa...

Kul turnering igen som blev gastkramande för min del. Räckte inte ända fram denna gång heller dock. Bra initiativ och jag ser fram emot nästa gång.