onsdag 17 oktober 2007

Undersökningsresultat

Varje vecka kommer det att finnas nya frågor för Er läsare att ta ställning till i mindre undersökningar i övre högerkant av sidan.

Den första frågan som avhandlades på bloggen rörde era åsikter kring vad ni tycker om den.
Totalt svarade 12 stycken.

Av dessa röstade 10 att den var mycket bra, 4 att den var bra och 1 att det jag skrev var bra, men att jag hade skitåsikter. Att detta inte blir 12 röster sammanlagt behöver man inte vara matematiker att inse, men någon kryssade flera alternativ då denne röstade. Jag anser, emellertid, att detta var ett mycket gott resultat som sporrar till fortsatt bloggande.

Det blir svårt att tysta Lorden!

Keep on reading!

4 kommentarer:

Anonym sa...

En ny stjärna i bloggosfären!

Anonym sa...

Dock kan du räkna det som 11 röster då jag fick rösta två gånger, en på jobbet och en från hemmet. Jag läser lordens blogg från alla möjliga ställen!
B

Anonym sa...

hahaha.. ja, jag va typ ensam om att vara rööööööd jag. :D :D

Unknown sa...

SÅPO, Svenska Åsiktspolisen;)